zondag 5 augustus 2012

NIEUW

Heeyy allemaal!

Dit is al mijn 3de blog! Waar ik als allereerste zat gaat stoppen en die andere is helemaal uitgestorven. Op deze site wou ik ook eerst mijn blog maken maar daar moest ik weer zo'n account voor aanmaken en daar wou ik eerst niet aan beginnen. Toen ik weer een nieuwe wou dacht ik dit is misschien toch wel een goeie site, maar ik ben te jong voor zo'n google account. Dus ik had maar op mijn moeder's naam enz gedaan. Mijn naam is Luuke en ik ben 13 jaar.

Mijn blog gaat over hoe je in stapjes je nail art desings kan maken! Ik zet er een filmpje bij met uitleg en tips je ze makkelijk kunt maken. Morgen zet ik alles erop wat eerst in mijn vorige blog stond!

Sorry voor de spellings fout! ik kwam er laterna achter, er staat desings in plaats van designs.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten