zondag 23 september 2012

Max nail art polish

Heeyy,

Ik heb weer eens nieuwe nagellak! Dit keer van het merk MAX, van de action. Het is een nieuwe nagellak lijn. De kwastje zijn dun, nail art kwastjes. Ze zitten met drieën verpakt. Je heb heel veel verschillende kleuren. Ik heb de rode, roze en oranje.






Rood:
De rode dekt het beste van allemaal. Als je te weinig op pakt krijg je wel een mooie streep maar dan is die nog een beetje doorzichtig.
Als je te veel pakt dan word de streep erg dik, dat is wel jammer. De kleur is ook precies goed. Hij is wel handig om burberry nails mee te maken.





Roze:
Deze dekt het minste van ze alle drie. Je moet 2 á 3 keer er overheen voordat je echt de felle kleur hebt. Hij is ook iets lichter dan hij eruit ziet. Deze droog wel snel.















Oranje:
De oranje vind ik het fijnste, omdat die het goed dekt en toch wel redelijk snel droogt. De kleur is ook erg mooi. Bij deze is het wel net als bij de rode dat als je teveel nagellak op het kwastje heb dat die dan erg dikke strepen maakt. Leuke kleur voor bij een regenboog.














Dit was het alweer. Deze week ga ik trouwens mijn nagels een rustweekje geven, dus volgend weekend komen er nieuwe!

xx Luuke

2 opmerkingen: