dinsdag 4 september 2012

Nieuwe nagellak

heey,

Ik ga nu ook steeds als ik een nieuwe lakje kocht er steeds commentaar op geven. Een soort review dus. Dan knip ik er een foto van en schrijf er een klein stukje over. Ik heb al een paar nieuwe kleuren:

106 Free hugs

Deze is van essence zoals je ziet. Nr 106 free hugs. Ik vind de naam ook best wel leuk. Deze kleur is iets feller dan je denkt maar wel mooi, alleen op lange nagels zoals bij mij is hij misschien een beetje ordinair. Het is eigelijk een soort barbie kleur. Hij dekt na 2 laagjes helemaal goed en droogt heel snel. Ik vind hem eigelijk fijn.
 
 
 
 
 
 
 


 

 
 
 
 




113 do you speak love?
 
Hij is van essence, nr 113 do you speak love? Deze rood is mooier dan je denkt. Hij is iets donkerder. Ik had hem gebruikt bij de moustache. Na 2 laagjes krijg je een mooie donkere rode kleur, bij 1 laagje is hij ook al erg mooi. Deze kleur is ook heel leuk te gebruiken voor kersen te maken.












110 modern romance

Nr 110 van essence, modern romance. Het is een pastelkleurig lakje, heel mooi. Omdat het niet zo'n donkeren kleur is dekt ie minder goed dat is wel jammer. Hij ziet er wel donkerder uit op je nagels dan als ie in het potje zit. Hij droogt ook redelijk snel. Ik ben er wel tevreden over.























Hema topcoat matt

                            



Heb je hem wel eens gezien? of er van gehoord? matte topcoat? Nou ik kwam hem toenvallig tegen toen ik filmpjes aan het kijken was. Ik vond het er erg leuk uitzien dus ik heb gegoogle naar redelijk goedkope matte topcoat. Toen kwam ik deze tegen op een blog, hij kostte maar 2,50 en werkt heel goed! Hij droogt ook super snel. Ik ben er zeer tevreden over.

    













 Als ik weer nieuwe nagellak heb, dan laat ik het zo gauw mogelijk weten!

Doegg :)















Geen opmerkingen:

Een reactie posten