dinsdag 9 oktober 2012

Nail art display

heeyy,

Ik had zaterdag (6-10-12) een nail art display besteld op www.dashicabeautyshop.nl/. Ik had er eentje besteld omdat mijn vriendin (van http://differentnailss.blogspot.nl/) altijd designs maakt op zo'n nail art displays. Ik had dat toen een keer bij haar gedaan en dat vond ik wel fijn. Dit is een nail art display:
Nail-Art display - White

Normaal doe ik alles op cbc-beauty.nl maar op die andere site 'leek' die goedkoper, hij kost zelf €0,85 de verzendkosten zijn €1,- dus ik dacht dat hij €2,05 kostte maar later na kwam er betaalkosten bij dus was hij toen €3,11. Maar ik ben wel zeer tevreden over de bestelling en de bezorgtijd. De bestelling was heel huids aangekomen en ik kreeg er een (kerst) nagelstickervelletje erbij. De bezorgtijd was erg snel want ik had hem maandag (8-10-12) al binnen!

xx Luuke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten