maandag 4 februari 2013

Design 11 van Kyra

Heeyy,

Hier is een design van mij! In dit design heb ik wat nieuws geprobeert. Ik heb kleine plaatjes uitgeprint en met topcoat op mijn nagel gedaan. Ik ben alleen de foto van wat je nodig hebt vergeten te maken...

Heeyy,

Here is a design of me! In this design, I tried something new. I have little pictures printed and with topcoat on my nails fastened. I'm only the picture of what you need to forgotten...

Nodig/You need:
- Beige
- Wit/White
- 10 uitgeprinte hondenpootjes plaatjes/ 10 printed dog paws pictures
- Dottingtool/toothpick
Doen/Do:
- Print eerst 10 kleine hondenpootjes uit
Print first 10 little dog paws
- Lak je nagel beige en laat het drogen
Apply the beige nailpolish and let it dry
- Maak kleine stippeltjes
Create small dots
- Doe een beetje topcoat waar het hondenpootje moet komen en leg hem erop
Do a little bit topcoat where the dog paw should come and place it
 
That's it!
 
xx Kyra
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten