woensdag 1 mei 2013

Display wheel design 30

Heeii!

Ik heb een design klaar. Dit teken ik heel vaak, dus ik dacht: waarom niet op een nagel? Voor het neusje heb je wel een heel dunne dottingtool/satéprikker nodig.

heeii!

I have finished a design. I paint this a lot, so i thought: why not on a nail? For the nose you do need a quite thin dottingtool/toothpick.


Nodig/you need:
- licht roze/ light pink
- geel/yellow
- rood/red
- wit/whte
- zwart/black
- dottingtool

Doen/Do:
- Lak de nagel roze.
Apply the piFor the eyes you create first 2 big white dots and create in the white dots black dots. Then you make an eyelinernk nailpolish
- Maak met gele stippen een soort ketting en hang er een rood ovaaltje aan.
Create with yellow dots a sort necklace and hang a red oval on.
- Voor de ogen maak je eerst twee grote witte stippen en daarin een zwarte. Dan maak je een eyeliner.
For the eyes you create first 2 big white dots and create in the white dots black dots. Then you make an eyeliner
- Nu kan je veel varieren, je kan een neus maken (zoals mij) maar ook een mondje. De laatste stap laat ik helemaal aan jou over.
Now you can vary a lot, you can create a nose (like me) but you can create also a mouth. The last step I let completely up to you

xx Luuke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten