vrijdag 14 december 2012

Display wheel design 16

heeyy,

Dit is mijn eerste kerst design! Een typische kersttraditie is de kerstboom, dus ik begin met een kerstboom. Bij deze heb ik er een meisjes kerstboom van gemaakt, met roze kerstballetjes en een strikje die ik had gekregen dat je in een eerder bericht las.

Hier voor heb je nodig:
-zilver of goud
-matte topcoat
-bruin
-groen
-roze
- strikjes (wit/roze)
-dottingtoolpen
Dit moet je doen:
- Maak de achtergrond zilver of goud en daarna de matte topcoat erover. Nu maak je het stam niet al te groot.
- De kerstboom kun je het beste maken en onderaan beginnen. Je gaat dan Schuin omhoog.
- Dan maak je een paar zilveren en roze kerstballetjes en maak de strik erop. Je kan er nog X-Mas boven aan schrijven zoals ik heb gedaan.
 
Zo dat was het alweer!
 
xxx Luuke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten