woensdag 19 december 2012

Kerststickers


Heeii,




 
Sorry dat het zo lang duurde, ik had het heel druk en daardoor heb ik ook niet zo'n uitgebreid design. Ik heb er ook geen filmpje bij. Maar ik goed. Hier komt ie toch nog maar:






Dit is een kort design dus je hebt er ook niet veel voor nodig. Alleen maar:
  • Basecoat
  • wit
  • kerststickers
  • Topcoat
  • essence manicure pen
  • dottingtoolpen 









Het witte randje is handig te maken als je eerst met de essence manicure pen een lijntje tekent tot waar je de witte lijn wilt hebben. Daarna kun je met of zonder dottingtoolpen het inkleuren.
Laat het goed drogen en doe dan de stickers erop. Ik heb 2 soorten gebruikt, de kerstmannetjes en de rendiertjes. Je legt ze er voorzichtig op en zorgt dat geen hoekje meer los zit dan de topcoat erover en klaar!
Je kant nog kleine witte bolletjese maken als sneeuw





Dat was het alweer!

xxx Luuke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten